Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Deklaracja Dostępności

Szkoła Podstawowa im. Stanisława Jachowicza w Leśmierzu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://splesmierz.bip.wikom.pl

  • Data publikacji strony internetowej: 08 kwietnia 2017.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 04 lutego 2020.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Część plików do pobrania nie jest dostępna cyfrowo, zostały umieszczone przed wejściem ustawy i będą udostępniane w sposób alternatywny.
  • W zakładce "Sprawozdania finansowe" znajdują się pliki niedostępne cyfrowo - w tej formie otrzymujemy wzory dokumentów od organu prowadzącego. Zapewnienie dostępności tych dokumentów nie leży w gestii szkoły. 
  • W zakładce "Kontrole" znajdują się pliki niedostępne cyfrowo (scany) zgodnie z ustawą z 6 września 2001 roku o Dostępie do informacji publicznej, rozdział II, art. 6, pkt. 4, ppkt a, tiret 2
  • W zakładce "Zasady naboru" znajdują się pliki niedostępne cyfrowo - w takiej formie dokumenty otrzymano od organu prowadzącego. Placówka nie ma wpływu na formę dokumentu.
  • Na stronie znajdują się odnośniki do stron zewnętrznych - strony te nie są w pełni dostępne cyfrowo. 

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

Data sporządzenia deklaracji: 10 lutego 2021.

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 29 marca 2024.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia tabela podsumowująca badanie dostępności cyfrowej.

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Arkadiusz Wyderkiewicz

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Informacja administratora dotycząca przetwarzania danych osobowych osób występujących z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do dyrektora podmiotu:

  • Tomasz Wojtkiewicz - Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Stanisława Jachowicza w Leśmierzu,
  • adres: Leśmierz 17, 95-035 Ozorków,
  • e-mail: sekretariat@lesmierz.edu.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.

Dostępność architektoniczna

Szkoła Podstawowa im. Stanisława Jachowicza znajduje się w Leśmierzu 17, 95-035 Ozorków. 

Szkoła nie posiada parkingu dla osób z niepełnosprawnościami. 

Do budynku szkoły prowadzi 5 wejść ewakuacyjnych. Wejście główne od ulicy oraz 4 wejścia po bokach budynku.

Do wejścia głównego prowadzą schody z 4 stopniami, zabezpieczone poręczami z obu stron.

Po wejściu do budynku wejściem głównym znajduje się mały przedsionek, w którym po lewej stronie umieszczony jest domofon na wysokości 1,45 m.

Budynek szkoły jest dwupiętrowy, na pierwsze piętro prowadzą schody, wyposażone w poręcze.

Stopnie schodów nie są oznaczone kontrastowymi pasami. Drzwi nie są oznaczone kontrastową taśmą.

W budynku szkoły nie ma windy.

W budynku szkoły brak toalety dla osób z niepełnosprawnościami.

Osoba na wózku inwalidzkim może dostać się do budynku przez boczne wejście i poruszać się po budynku nauczania zintegrowanego oraz sali gimnastycznej i łącznika na parterze szkoły.

W szkole brak tyflomap.

Pomieszczenia w szkole nie są oznaczone tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla.

Szkoła nie stosuje w swoim budynku dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych.

Do budynku można wejść z psem asystującym po wcześniejszym uzgodnieniu spotkania. Należy przedstawić certyfikat potwierdzający status psa asystującego oraz zaświadczenie, że pies posiada szczepienia weterynaryjne. Konieczne jest wyposażenie psa w uprząż. Możliwość wejścia z psem na teren szkoły nie zwalnia osoby z odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez psa.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.