Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Instrukcja rozpatrywania skarg
- Sekretariat przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów
- Korespondencję można dostarczyć osobiście, drogą pocztową, elektroniczną lub faksem.
- Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego
- Sekretariat udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
Godziny urzędowania sekretariatu:
- od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 15.00
- telefon: 42 718 05 92
- e-mail: sekretariat@lesmierz.edu.pl
- adres: Leśmierz 17,95-035 Ozorków
- pokój: A206
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 12-05-2023 - Edycja treści
- 03-04-2023 - Edycja treści
- 30-03-2023 - Edycja treści
- 24-01-2023 - Edycja treści
- 08-07-2021 - Edycja treści
- 22-02-2021 - Edycja treści
- 13-02-2018 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 237